
NOVA KAMPANJA ZA POLJOPRIVREDNE GUME TVRTKE VREDESTEIN
Vredestein započinje novu kampanju #LIVETHELAND.
Nakon pokretanja iznimno uspješne kampanje #ROCKTHEROAD za automobilske gume, tvrtka Apollo svoju komunikaciju sada usmjerava na poljoprivredni sektor kako bi dodatno ojačala marku. Prodaja tvrtke Vredesteinu tom segmentu u posljednje vrijeme već je znatno porasla, što je omogućilo proširenje proizvodnih kapaciteta za poljoprivredne gume. Nova kampanja #LIVETHELAND usredotočena je na radne značajke i slobodu stroja i čovjeka.
Osjetite slobodu. Iskusite radne značajke
Moto kampanje #LIVETHELAND predstavlja povezivanje poljoprivrednika i njihove opreme. Dugi vijek trajanja guma Vredestein pomaže im postići optimalne radne značajke, a izvanredne radne značajke povećavaju produktivnost i smanjuju troškove.
Cilj nove kampanja tvrtke Vredestein je povećanje spoznaje o toj činjenici. Osjećaj slobode i visoke razine radnih značajki izražavaju se motom "Osjetite slobodu. Iskusite radne značajke." kojim se osjećaj slobode povezuje s odlukama poljoprivrednika koje samostalno donose kao poduzetnici – primjerice pri odabiru metode uzgoja i korištenih poljoprivrednih strojeva – i uživanja u životu na selu i u prirodi. Uz to, objašnjava i kako profesionalni poljoprivrednici zahvaljujući vrhunskim radnim značajkama guma tvrtke Vredestein mogu iskusiti veću slobodu. Gume omogućuju uštedu vremena i novca koje mogu trošiti po želji, u privatnom ili poslovnom životu.
Nova kampanja trenutno se pokreće na međunarodnoj razini.